ඉමක් නැති ඉසව්වක නිමක් නැති සිතුම් අසපුව

මායා 2 වන කොටස


ඇය තවත් බිම බලාගත්වනම සිටින්නේයඔහු හෝ ඇය හෝ කථාව ආරම්භ කළේ නැතඔහු ඇය දෙස බලා සිටියේය. ..... කුමක් පවසන්නදඅවසානයේ ඔහු ඇයට කතා කරන්නෙම් යැයි සිතාගත් මොහොතේම ඇය සිය මුව විවර කළාය.

මට සමාවෙන්න

පුදුමයකි ....... ඇය මේ සමාව ඉල්ලන්නේ කිමද?
ඇයි” විකුම් කුතුහලයෙන් යුක්තව ඇසුවේය.
ඔයාලා ඇවිත් ගොඩක් වෙලානෙඒත් මං එනකම් බලාගෙන ඉන්න සිද්ධ වුණානෙමම යාළුවෙක්ව හම්බ වෙන්න ගියෙ ඉක්මණට එන්න හිතාගෙනඒත් ..... ඒත් මට පරක්කු වුණා.”
ඔව් ඉතින්හැමෝම මනමාලි එනකම් ආසාවෙන් බලන් හිටියා නම් තමයිමම හිතුවා ඔයා නෑවිත් මඟ අරීවි කියලා
ඇයි?” ඇ‍ගේ නෙතු එකවර ඔහු දෙසටම යොමු විය.
ඔයා පරක්කු වුණ නිසා ..... මං හිතුවේ මේ යෝජනාවට අකමැති නිසා මේ අවස්ථාව මඟ අරින්න ගෙදරින් ගිහින් කියලා” 
මම ගියෙ මගෙ යාළුවාව බලන්න.” ඔහුගේ චෝදනාව ඉවතලමින් ඇය පැවසුවාය.
යාළුවා ඔයාගෙ පෙම්වතාද?” ඇස් රතු වෙලා තියෙන නිසා ඇහුවෙකවුරු වුණත් ඒ කෙනා ඔයාව අඬවලා වගේ.”
ඔහු ඇසූ විට ඇය තනිවම සිනාසුණාය.
මං කියපු දේ හරිදඑහෙනම් ඔයත් මං වගේ දැන් මෙතන ඉන්නෙ නොඉඳ බැරිකමට!” ඔහු එය ඇයටත් වඩා තමාටම පවසාගත්තක් වියනමුත් එය ඇයගේ සිත පෑරවීය.  
නැහැ ..... මම හරිම ආසාවෙන් හිටියෙ අද දවස එනකම්මගෙ ඇස් රතු වෙලා තියෙන්නෙ අඞලා නෙවෙයිමම ඊයෙ රෑ තිස්සෙ ඇහැරීගෙන ළමයින්ගෙ ප්‍රශ්න පත්‍ර වගයක් බැලුවාහරියට නින්දක් නෑ ..... ඒකයිඒකට කමක් නෑමං දැන් ඔයාගෙ හිත දැනගත්තනෙඑහෙමනම් ඔයා මාව බලන්න ආවෙ අසරණකමටඇයි ඔයා ආදරය කරන කෙල්ලට ගෙදරින් අකමැතිද?” ඇය සිනාසෙන්නට උත්සහ දරමින් ඇසුවාය.
ඒ ග(ර්)ල් කවුද කියලා මං වත් තවම දන්නෙ නෑ මායාඅද උදේ වරුවෙ ඔෆිස් එක ඇරිලා ගෙදර ආවෙ වේලාසන ඔයාව බලන්න එන්න තියෙන නිසාඒ අතරමගදි එයා පොඩි ළමයි ටිකක් වටකරන් කහ ඉරෙන් පාර මාරුවෙනවා දැක්කා ...... මොකක්දෝ අමුතු බැඳීමකින් මගෙ හිත පිරිලා ගියාමම ..... අයියෝ ..... සමාවෙන්නතමන් බලන්න ආපු මනමාලිට මෙහෙම කතාවක් කියපු පළවෙනි කොල්ලා මම වෙන්න ඇති.”
ඒකට කමක් නැහැබොරුවට කතාබහ කරලා ඊට පස්සෙ ගෙදර ගිහින් බොරු හේතු දක්වලා අකමැතියි කියලා නොකියන්න හිතපු ඔයාගෙ ඔය අවංකකමට මම කැමතියිඒ ගෑණු ළමයා මට වඩා පැය කිහිපයකින් ඉස්සර වෙලා වාසනාව හොයාගෙන තියෙනවාමම ඔයාට සුභ පතනවා විකුම් ..... ඔයාගෙ ආදරේ සාර්ථක වෙන්න කියලා
තැන්ක් යූඒත් ඒ ආදර කථාව පටන්ගන්නත් කලින්ම ඉවරවෙයිද දන්නෙ නෑමායා ..... මම එයාව දැක්කෙ අදනෙඅඩුම තරමෙ ඔයා ගැන දන්න තරම්වත් මම එයා ගැන දන්නෙ නෑ.”
ඉතින් හොයාගන්න.” ඇය සිනාසෙමින් පැවසුවාය.
  

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

කතුවැකිය

E-“ක්ෂිතිජය” - ඉමක් නැති ඉසව්වක නිමක් නැති සිතුම් අසපුව

වෙහෙස වන හැල්මේ දුවන ජීවිත ගමනේ විඩාව මදකට හෝ දුරුකර ගනු වස් වරෙක මනෝ මන්දිර තුල සැරිසැරූ මොහොතක මාගේ සිත තුල ඉපදුන චරිත වලට ජීවය පෙවීමට ගත් පුංචි උත්සාහයක ප්‍රතිපලයක් ලෙස “E-“ක්ෂිතිජය” ඔබ ඉදිරියට ගෙන එමි. කියවා බලා ගුණදොස් පිළිවිසින්නට පාඨක ඔබ සැමට ආරාධනා !

- ඉෂාරා -

Copyright © E "ක්ෂිතිජය" | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes - Published By Gooyaabi Templates | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com

google.com, pub-2907226750246742, DIRECT, f08c47fec0942fa0